بانک کشاورزی

تاریخ: 22 آبان 1390

دکتر طالبی:بنگاه های اقتصادی مرتبط با بخش کشاورزی فرصت خوبی برای جذب سرمایه اند

دکتر محمد طالبی مدیرعامل بانک کشاورزی گفت:مهم ترین ویژگی این بانک ارائه خدمات همزمان به بخش های کشاورزی و تجاری است.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی؛دکتر طالبی روز چهار شنبه هجدهم آبان ماه در همایش آموزشی روسای شعب و کارشناسان روابط عمومی این بانک ضمن اعلام این مطلب و تأکید بر ضروری بودن آموزش افزود: ساختار بانک کشاورزی به گونه ای تعریف شده است که می تواند در عین پاسخگویی به انتظارات بیرونی برای عملکرد مناسب در بخش کشاورزی ، ازنظر تجاری نیز به خوبی عمل کند.
وی با اشاره به شعب شهری که در حوزه تجهیز منابع و شعب روستایی که اغلب در حوزه های خدماتی و کشاورزی در سراسر کشور فعالند گفت:در شعب شهری که به منظور تجهیز منابع ایجاد شده اند، کماکان روح کشاورزی حاکم است و به واقع سایه بخش کشاورزی بر تمام سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های این بانک حاکم است.
دکتر طالبی تصریح کرد:بانک کشاورزی از نظر نوع خدمات نسبت به سایر بانک ها کمبودی ندارد و از نظر نیروی انسانی توانمند و با انگیزه نیز در سطح مطلوبی قرار دارد.
مدیر عامل بانک کشاورزی با تأکید بر استفاده از ظرفیت های موجود برای افزایش سهم شعب شهری از بازار خاطر نشان کرد:ما همواره در جهت بهبود کیفیت خدمات گام برداشته ایم تا شعب شهری در توانایی های خود برای رقابت با سایر بانک ها تردیدی نداشته باشند.
وی مهم ترین معیار ارزیابی عملکرد یک شعبه را تعداد مشتریانی دانست که جذب شعبه یا از آن جدا شده اند و متذکر شد: شعب باید در حد منطقه ای که در آن قرار گرفته اند، منابع را جمع آوری کرده و تعداد مشتریان را افزایش دهند.
دکتر طالبی با بیان اینکه مقایسه عملکرد شعب شهری عملکرد رو به رشد این شعب را نشان می دهد گفت: قضاوت و رضایت مشتری از عملکرد شعبه اهمیت زیادی دارد و راهنمای ما برای انجام اصلاحات مورد نیاز است.
وی به برنامه ریزی ها و دستور العمل های تدوین شده برای شعب بانک کشاورزی در حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود: انعکاس نظرات و دیدگاه های روسای شعب درباره این برنامه ها موجب دستیابی سریع به اهداف تعیین شده می شود.
مدیرعامل بانک کشاورزی با تبیین جایگاه مدیریت شعب تهران بزرگ در جمع آوری منابع برای توسعه بخش کشاورزی و تأکید بر افزایش کارایی شعب این منطقه برای دستیابی به منابع خطاب به روسای شعب مدیریت تهران بزرگ گفت: ما باید همواره هویت بانک را ارتقا دهیم در غیر این صورت در روند نزولی قرار خواهیم گرفت.
دکتر طالبی افزود:باوجود اینکه به نظربرخی کشاورزی بودن مانعی برای پیشرفت بانک کشاورزی است و بخش مهمی از انرژی مدیران و کارکنان شعب بانک صرف این بخش می شود ، کشاورزی برای ما یک منبع فرصت است زیرا با داشتن 600 شعبه شهری و استفاده از ظرفیت بنگاه های اقتصادی در حوزه کشاورزی می توانیم ازاین منبع برای جذب سرمایه نهایت استفاده را بکنیم.
وی یادآورشد: در بخش شعب شهری ، انتظارات از شعب تهران بزرگ فراتر از سایر شعب کشور است و انتظار می رود با نهادینه کردن شعار بانک کشاورزی بانک همه مردم ایران ، در جذب مشتریان این منطقه کمک بیشتری برای سرعت بخشیدن به بروز توانایی های این بانک شود.
بر اساس این گزارش ، همایش آموزشی روسای شعب و کارشناسان روابط عمومی با حضور دکتر محمد طالبی مدیرعامل، رئیس ادارات کل نظارت وامور شعب،تحقیق وتوسعه،بازاریابی وتجهیزمنابع، رئیس و کارکنان اداره کل روابط عمومی،کارشناسان ارتباطات استان ها و همچنین مدیر ستادی و روسای شعب این بانک در تهران بزرگ روز چهارشنبه هجدهم آبان ماه در تهران برگزار شد.
این گزارش می افزاید، تشکیل کلاس های آموزشی درباره موضوع تبلیغات و بازاریابی توسط سخنرانان سومین مجمع جهانی تبلیغات از مهم ترین برنامه های این همایش یک روزه بود.